Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Inatt stänger....

Av Teddan - 2 februari 2009 13:33

..transferfönstret!

Och här kommer några last minute rykten och fakta:


Citys brasse JO ( bild ), befinner sig just nu på Evertons träningsanläggning och försöker fastställa ett lån, för resten av säsongen!


Gary Megson, Bolton, uppges vilja värva Lyons brasse Fred, som antagligen ersättare för Kevin Nolan som flyttat till Newcastle!


Sunderland har gjort klart med den kasse Tal Ben Haim som visade sig inte platsa i City heller!


Äcklet El-Hadji Diof har återförenats efter bara en halv säsong i Sunderland, med Sam Allardyce i Blackburn! Diof som endast håller som djupledsspelare enl min mening...


City har gjort klart med Newcastles trotjänare Shay Given, vilket måste anses vara en bra värvning! Joe Hart tror jag på om 5-6 år.


Real Madrid har lånat in West Hams Julien Faubert? Varför då?


Såg Liverpool-Chelsea igår och rätt lag vann tycker jag! Inget att snacka om på Lampards utvisning, regler är till för att följas! Drogba ser oroväckande ofarlig ut, men jag fattar fortfarande inte varför Dirk Kuyt får spela! Han stooppar ju upp hela Liverpools anfall med sina gång på gång misslyckade vidareforceringar och inlägg.. Fan nästan så jag tror Benayoun håller högre klass! HAHAHAHAHA nä det är klart att han inte gör....


Har bara 4 dgr kvar av min träning och kost inriktning! Går väldigt bra tycker jag... 


Titta bilden och jämför JO:s ev nya lagkamrat Fellaini... passande. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddan - 19 oktober 2009 15:13

att jag låtit vänta med att blogga, efter att GAIS tog sin övertygande 5-1 seger mot ÖIS i början på året, men all denna väntan endast för att få ge mina känslor och uttryck en ärlig chans att blotta sig.   Man kan väl hittils samla orden efter e...

Av Teddan - 6 april 2009 11:41

..att Allsvenskan har sparkats igång!   En ren och skär njutning att få se vårt kära Gais vinna med så klara siffror som 5-1 mot ett för dagen uselt ÖIS! Nya Pär Ericsson, Mattias Lindström och Richard Spong överasskade nog inte bara mig. Tycker synd...

Av Teddan - 3 april 2009 18:37

En yngre variant.

Av Teddan - 3 april 2009 18:35

En ung martin.. Tycker han påminner lite om tony adams.

Av Teddan - 4 mars 2009 11:26

Väldigt sporadiskt skrivande nu, jag vet, men det kan ha sina orsaker! Givetvis gladdes jag mycket när jag fick se United ta hem årets andra titel ( efter VM för klubblag ) när dom på straffar besegrade Tottenham på ett till synes enastående  Wembley...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards