Alla inlägg under mars 2009

Av Teddan - 4 mars 2009 11:26

Väldigt sporadiskt skrivande nu, jag vet, men det kan ha sina orsaker!

Givetvis gladdes jag mycket när jag fick se United ta hem årets andra titel ( efter VM för klubblag ) när dom på straffar besegrade Tottenham på ett till synes enastående  Wembley!

Tycker nog att Aron Lennon borde förvaltat sina chanser mer men om jag lyfter fram Uniteds Ben Foster i målet, som matchens spelare tror jag ingen misstycker! Snacka om att ta chansen när man får den, och att Fabio Capello medverkade vid prisutdelningen tror jag inte heller skadar Ben Forsters karriär! Fortsätter han i den takten har United en enastående arvtagare till Van der Sar...


Mer United, den unge mittfältaren Daro Gibons ser grymt intressant ut.. En kopia av Michael Carrick får man väl säga men ser väldigt lovande ut...


Ribery sägs vara nästa man att intergrera Uniteds trupp.....


Vår allas 39 årige Dean Windass, som varit utlånad till Oldham ett tag nu, kommer inte längre att spela för klubben då han känt sig för ödmjukad att sitta på bänken i ett League one lag...


SÅg en sväng på LIverpool-Sunderland igår och vill inte vara på krigsstigen, men tråkigare fotboll får man ju leta efter!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards