Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Rubrik saknas

Av Teddan - 4 februari 2009 10:05

Benitez, Liverpool, har försvarat sig i engelsk media gentemot hans "flopp" värvning Robbie Keane, genom att helt enkelt påstå att Keane inte var tillräckligt bra för att starta alla matcher! Bra sagt Benitez, Keane är för dålig! 


Så ser det ut som att Arshavin trots allt är helt klar för Arsenal! Jag tror dock att ryssen kommer att floppa kopiöst! Media har skrivit upp han för mycket och trots att han var OK i EM, så var Zhirkov och Pavluschenko bättre!


Sunderlands målvakt, skotten Craig Gordon som var bland de dyraste målvakt värvningarna genom tiderna i England, har blivit tillsagd att han inte skall räkna med att få tillbaka sin plats från Marton Fulop gratis....


Den store Alan Smith är tillbaka efter skada och detta skall bli ett sant nöje att bevittna!  


http://www.youtube.com/watch?v=kLMNXqTANxg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddan - 19 oktober 2009 15:13

att jag låtit vänta med att blogga, efter att GAIS tog sin övertygande 5-1 seger mot ÖIS i början på året, men all denna väntan endast för att få ge mina känslor och uttryck en ärlig chans att blotta sig.   Man kan väl hittils samla orden efter e...

Av Teddan - 6 april 2009 11:41

..att Allsvenskan har sparkats igång!   En ren och skär njutning att få se vårt kära Gais vinna med så klara siffror som 5-1 mot ett för dagen uselt ÖIS! Nya Pär Ericsson, Mattias Lindström och Richard Spong överasskade nog inte bara mig. Tycker synd...

Av Teddan - 3 april 2009 18:37

En yngre variant.

Av Teddan - 3 april 2009 18:35

En ung martin.. Tycker han påminner lite om tony adams.

Av Teddan - 4 mars 2009 11:26

Väldigt sporadiskt skrivande nu, jag vet, men det kan ha sina orsaker! Givetvis gladdes jag mycket när jag fick se United ta hem årets andra titel ( efter VM för klubblag ) när dom på straffar besegrade Tottenham på ett till synes enastående  Wembley...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards