Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Skrällar..

Av Teddan - 11 september 2008 09:39

Ja gårdagens VM-kval omgång bjöd på en hel del skrällar! Tänker såklart inte på Sveriges match, som var nåt av det sämsta jag skådat! Vill självklart återigen lägga skulden på exempelvis Daniel Andersson. Spelar man nu 3-5-2 och skall försöka få mittfältet att vara spelförande så kan man ju fan inte ha Malmöiten på plan! Inte konstigt att träbenen där bak väljer att sätta den långa. Blev förvånad också över alla dom gånger Holmén kommer ner på kanten för att hämta boll av Hansson, som har skygglappar på sig och ÄNDÅ sätter den långa i tomma intet.. Nä uppsnäppning e vad som behövs!


Tror på att vi måste få in en mer internationell ledning över landslaget. Vår svenska defensiva fotboll är ju redan bevisat att den inte håller internationellt, och vissa menar att det är vad dom svenska spelarna klarar av! Jag tror att dom 10 spelarna som spelade igår ( vill inte räkna med Andersson ), spelar i europas proffsligor för att dom klarar av internationell fotboll med andra spelideér!


Kul att Luxemburg tog sin första kval seger genom tiderna genom att besegra Schweiz med 1-0 på borta plan!


Danmarks 3-2 seger över Portugal känns också märklig.


Jag som alltid vill tro att England vinner de mästerskap dom lyckas kvala sig in till, blir ju såklart glad över en övertygande 4-1 seger borta mot Kroatien. Theo Walcott förtjänar en bild på bloggen ( trots att han spelar i Arsenal ).


G. Zola e klar för West Ham, bara gudarna och Albert Svanberg vet hur det skall gå för honom!


Gårdagens citat taget oavkortat från Agges mun under diskussion angående José Mourinho, " Han är nog hård men skön".. 

 
 
Ingen bild

Blomster

12 september 2008 11:46

Agges kommentar angående Mourinho håller riktigt hög klass... är dessutom övertygad om att det ligger mycket sanning bakom det uttalandet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddan - 19 oktober 2009 15:13

att jag låtit vänta med att blogga, efter att GAIS tog sin övertygande 5-1 seger mot ÖIS i början på året, men all denna väntan endast för att få ge mina känslor och uttryck en ärlig chans att blotta sig.   Man kan väl hittils samla orden efter e...

Av Teddan - 6 april 2009 11:41

..att Allsvenskan har sparkats igång!   En ren och skär njutning att få se vårt kära Gais vinna med så klara siffror som 5-1 mot ett för dagen uselt ÖIS! Nya Pär Ericsson, Mattias Lindström och Richard Spong överasskade nog inte bara mig. Tycker synd...

Av Teddan - 3 april 2009 18:37

En yngre variant.

Av Teddan - 3 april 2009 18:35

En ung martin.. Tycker han påminner lite om tony adams.

Av Teddan - 4 mars 2009 11:26

Väldigt sporadiskt skrivande nu, jag vet, men det kan ha sina orsaker! Givetvis gladdes jag mycket när jag fick se United ta hem årets andra titel ( efter VM för klubblag ) när dom på straffar besegrade Tottenham på ett till synes enastående  Wembley...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards