Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Strax hemgång, för packning..

Av Teddan - 1 december 2008 11:07

Så nu är det bara ett knappt dygn kvar tills man ( förhoppningsvis ) sitter på planet mot Thailand ( inte Bangkok  ) utan Krabi. Skall bli fantastiskt.

Helgen har varit givande, speciellt fredagen som ägnades åt det gitarrspel jag var ute efter!

Håller på att redigera till en liten video från aftonen, men det kan ta tid att få till det.

”Om bara min älskade väntar” blev förvånandsvärt låten för kvällen.

 

Fotbollsunderhållning av hög klass fick vi framförallt se på söndagen!

Härligt på nåt sätt att ett lag som Chelsea inte är omänskliga på hemma plan, även om det är en domartabbe som gör att Van Persie ( äcklet ) får göra sitt första.

1-1 hade kanske vart mest rättvist, men för tabellens spänning så var en 2:a bra att se.

 

City kunde inte stå emot storebror United och fick se sig rättvist besegrade ned 1-0. Kan fortfarande inte fatta att Ronaldo fegade ut och tog med hands? För även om nu domaren mot förmodan skulle ha blåst i en 1000 dels sekund in i hans upphopp så var ju tajmingen sjukt bra och av ren reaktion borde han bara skallat in den? Nåja, United faller inte med en man i nästa match…

 

Tottenhams smekmånad verkar över igen efter att ha blivit kissade på hemmaplan av Everton.

 

Elmanders 2 mål var kul att se, men varför gör han aldrig några avgörande mål utan bara utdrygsmål. Sunderland får ju fan inte förlora med 4-1 på hemmaplan då jag tycker dom har starkare lag och spel än Bolton. Frågan är ju om Keane är ett geni egentligen?

 

Pehrsson är alltså klar för Ålborg. Känner inget större behov av att spy galla över det. Pehrsson lyckades ju försämra GAIS placering i år jämförelse med i fjol. Hoppas skräll likt på att Rickard Norling tar över.. det är sant.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddan - 19 oktober 2009 15:13

att jag låtit vänta med att blogga, efter att GAIS tog sin övertygande 5-1 seger mot ÖIS i början på året, men all denna väntan endast för att få ge mina känslor och uttryck en ärlig chans att blotta sig.   Man kan väl hittils samla orden efter e...

Av Teddan - 6 april 2009 11:41

..att Allsvenskan har sparkats igång!   En ren och skär njutning att få se vårt kära Gais vinna med så klara siffror som 5-1 mot ett för dagen uselt ÖIS! Nya Pär Ericsson, Mattias Lindström och Richard Spong överasskade nog inte bara mig. Tycker synd...

Av Teddan - 3 april 2009 18:37

En yngre variant.

Av Teddan - 3 april 2009 18:35

En ung martin.. Tycker han påminner lite om tony adams.

Av Teddan - 4 mars 2009 11:26

Väldigt sporadiskt skrivande nu, jag vet, men det kan ha sina orsaker! Givetvis gladdes jag mycket när jag fick se United ta hem årets andra titel ( efter VM för klubblag ) när dom på straffar besegrade Tottenham på ett till synes enastående  Wembley...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards