Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Teddan - 25 augusti 2008 13:36

Äntligen är denna sjukt intressanta blogg återskapad! Kände i slutet av min förra mandatperiod att fantasi till dagliga inlägg saknades, därför tog jag  paus!

Men nu när premier leauge äntligen har sparkats igång så kliar det i fingrarna!


Störst av allt måste vara konugens återkomst i den bästa ligan, Liam Lawrence! Inte för att Stoke bör ha något att hämta, men förhoppningsvis har vi bara fått se början på en framtidsmans karriär likt Liam Lawrence!


Jag har tänkt att minst 1 gång i veckan försöka ge en uppdatering på Premier Leagues äldste, Dean Windass som 39 år gammal ingår i Hull Citys trupp! http://www.youtube.com/watch?v=JztwgyoXS-4 ( smakprov )


Är imponerad av att Djibril Cissé valde en så "liten" klubb som Sunderland! Men eftersom man inte e alltför uppdaterad på fransmannens status kanske klubbstorleken var ofrivillig! Han lyckades ju ändå på kort tid sänka Tottenham så mer av honom har man ju att vänta uppenbarligen!


Tråkigt att så här tidigt behöva sörja men jag har svårt att se United vinna ligan iår. Jag tror det blir Chelsea som drar det längsta strået denna säsong med det sjukt imponerande mittfältet dom besitter!


Vill också påpeka att jag skäms som en hemlös blöt hund när jag mot min vilja tittar på GAIS! Sämre lag får man ju leta efter! Valde taktiskt att inte vara medlem iår och dom pengarna har jag för länge sen förvandlat till malt och förnedrat min lever med. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards