Alla inlägg den 10 november 2008

Av Teddan - 10 november 2008 10:03

Inledde helgens fria aktiviteter i fredags med att se nya Bond på Bergakungen. Med hög förväntan, salig blandning från lösvikts hyllan, samt förtroende av klass, bänkade jag & Linda oss på 9:e raden plats 176,177 kl 20,40 i salong 9.

Drygt två timmar senare lämnade jag salong 9 med en patenterad gamnacke med ett objektivt omdöme om att filmen sög. Kan avrekommendera denna film till samtliga. Skulle hellre se Ivanhoe på bio igen, eller Pelikanfallet.


Har inga större invändningar på resultatet från Arsenal-Manchester U. Tyckte matchen var jämn och jag tror ingen skulle säga nåt om resultatet var omvänt. Kul för Nasri att så tidigt få bli hjälte i sin nya klubb. Wengers fågellika utseende roar varje gång.


SKulle bli förvånad om araberna i Manchester låter Hughes sitta så länge till.

City känns oerhört uddlösa, trots den stjärnspäckade trupp dom besitter. Vart folk får att Hughes skulle vara nån typ av demontränare fattar jag inte heller, jag menar vad har han åstakommit vid sidan av en fotbollsplan tidigare? Blackburns ekorrhjul i de lägre placeringarna talar ju inte om ev succe.. Efterträdare känns svårt att spekulera i..

Denna uppfattning fick jag efter Citys fortsatta kräftgång med förlust 2-1 i helgen mot Tottenham.


Grattis Kalmar till seger i Europas sämsta fotbollsliga.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards