Alla inlägg den 20 november 2008

Av Teddan - 20 november 2008 14:13

Jaha, hur skall man summera gårdagens landskamp? Jag och min vän & granne per ( som snart skall hängas ut ) slog oss ner hos mig, med klassisk kaffe på termos, och en nyinhandlad påse orginal gifflar!


 Hur i HELVETE kan Daniel Andersson få starta? Om man nu väljer att ge en balansspelare som Lindgren chansen kan man väl inte sätta ytterligare en jämte? Sverige hade ju inte en tendens till offensivt spel i första?

Detta faktum kunde ju en ny nackad ungtupp förutsäga?

Kul att se Kims "bevisande" när han kom in då Sverige genast fick ett mer kreativt anfallsspel. Marcus Berg tror jag inte på, till skillnad från Per som bokstavligen sa att ( med rätt nasal röst ) " - jag tror att han redan nästa år spelar i nån av Europas storklubbar " och när jag med en snygg hånande blick fråga om han helt var från vettet, så sa han ( nasalt igen ) " - ja typ PSV..." nä men va fan?


Min start elva i det svenska landslaget till nästa tävlings match ser ut som följande:


                    Isaksson

Nilsson,Mellberg,Majstorovic,Edman

Wilhelmsson,Lindgren,Källström,Larsson

         Ibrahimovic, Elmander


3 avbytare att använda: Elm, Hansson, Larsson, (Alvbåge nr4 )


Majstorovic tror jag stenhårt på, spelskicklig, snabb stark som fan i luften.

Dessutom var han en av de få som var bra igår.

Daniel Andersson borde vara ett avslutat kapitel nu.


Inkasserade 180:- igår på att England satte dit Tyskarna! Scott Carson har ännu en gång bevisat att han inte har en aning om vad "ta chansen när du får den " betyder eller som den gamle Alan Shearer skulle ha sagt " take the chans when you get it".


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards