Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Teddan - 12 januari 2009 11:04

Får väl börja med att dela med mig av min glädje att få se, Uniteds uppvisning i att vilja vara med i slutspurten till liga guldet ( 17 matcher kvar förvisso). 3-0 talar för sig självt, och jag tror inte Mourinho blev mycket klokare i sin vissdom om att slå ut United i Champions League! Nu är det ju tyvärr så att denna blogg skall vara 100% opartisk men UNiteds seger är värd att nämnas igen!


Såg att Tottenham fick stryk igår igen av Wigan med 1-0 och kanske är Redknapps smekmånad något över... Tror dock inte att Tottenham om 5 omgångar ligger lika pyrt till.


Lägger även notis på det hittillsa ( är det ett ord? ) transferfönstret och några god bitar kan man allt plocka ut!


West Hams stundtals farlige vänsterytter Matthew Etherington har valt att skriva på för Stoke! Bra värvning får man väl säga?


West Ham har även tappat Lee Bowyer till Birmingham!


Sunderlands irländare Graham Kavanagh har skrivit på för Carlisle, som därmed bör bli slutet på karriären?


Vår allas Dean Windass har blivit utlånad till Scholes favorit klubb Oldham!

Det överbevisar också mina förhoppningar om att en 40 åring kan hålla i högsta ligan!?


David Beckham stod för ytterligare en stabil insats i helgen! Jag slutar inte hoppas att han återvänder till den bästa ligan!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards