Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Teddan - 19 januari 2009 23:06

...och i matintag slutade den med totalt:

1 laxkotlett

2 dl kålsallad

3 koppar te (grönt)

2 liter vatten

200 gram tacofärs med stor tallrik sallad


1.5 timmes mycket rask promenad blev dagens träning.


Har precis beskådat Liverpool-Everton där man med en röv och ett ägg kunde lista ut att det skulle bli 1-1. Två vinnar skallar fick göra mål ( Gerrard&Cahill ) och jag hörde kommentatorerna nämna att Gerrard eventuellt kunde vara ligans bäste spelare för stunden! Ja det kanske jag kan hålla med om då... Tycker dock Vidic i United tillhör samma världsklass för stunden, trots att dem är helt olika spelare!

Benayoun har återigen bevisat att han gör mer skada än nytta för Liverpool. Om jag skall utse Evertons bäste för aftonen faller min röst på Jaglielka. Gerrard i Liverpool, utan tvekan.


God natt 


Av Teddan - 19 januari 2009 12:39

Dag 1, idag stannade vågen på 83,6 kg ( digitalvåg ) vid nytömmning vid uppvaknande!

Dagens intag har hittils bestått av ca

1 liter vatten,

2 koppar te

en laxkotlett

2 dl kålssallad

broccoli.


Skall bildblogga dessa 17 dagarna så följ det med spänning!



Av Teddan - 19 januari 2009 12:26

Manchester City verkar ha vunnit dragkampen om West Hams Craig Bellamy!

Anfallaren uppges skriva på under dagen för en prislapp kring 14 miljoner pund!

Det blir i så fall en mycket tveksam värvning tyccker jag! Nog för att Bellamy är en bra anfallare, men fan inte i ett lag som tycker sig skall vara med och slåss om topp 4 klubbarna! Bellamy är en spelare som har tur om han gör 12 mål en säsong.


Wigans Palacios verkar flytta till London och Tottenham! Ser inte heller där vem av Huddlestone, Jenas, Modric eller Zokora som skulle vara sämre än Palacios!


Readings ytter, irländaren Stephen Hunt, som bekant åstakom Peter

Cechs lustiga hjälm, sägs vara het för bla Wigan & Tottenham!


Ok, Kaka eller inte Kaka till City?? har svårt att bilda mig en uppfattning på om det verkligen kan bli verklighet?

Å andra sidan var det väl ingen på jorden som trodde att Robinho kunde gå dit heller, så det är väl bara att vänta å se?


Så enligt rubriken, jag skall ge det 17 dagar fram till aftonen den 5:e februari ( en torsdag ) att träna upp mitt flås och få bort avlagringar i kropp och lever! Detta har jag tänkt uppnå genom att slopa allt som stavas snabba kolhydrater, spela oändliga matcher i racket sport, ev nån löptur då och då!

Önska mig lycka till, det har gått förut!


Bilden visar att Patrik trots allt är ett typ av offer.

echs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards