Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Teddan - 16 januari 2009 11:18

SÅ som sagt, äntligen! Januari är ju ingen månad som tillhör favoriterna så helgerna känns ju hjärtligt välkomnande!

Vill börja med att informera om min badminton match i onsdags där en gammal svensk juniormästare i form av Pär Nilsson, tillika granne, stod för motståndet. Utan att egentligen bli särskilt svettig piska jag honom i två set, för att sedan få pöjken glad genom att släppa det sista setet!


Nu är ny tid bokad den 21:e, och inför den drabbningen mottog jag imorse detta sarkastiska e-mail från den gode Pär:


"Måste medge att det ömmar ganska bra i ben och assle efter onsdagens drabbning…Nästa vecka tror jag på en relativt bekväm vinst för mig. Gött! 

Fredag Ted! Räkor, några kalla Newcastle och På Spåret. Livet är vackert!"

Ja Pär, livet KAN vara vackert! Det har du rätt i.Men tala om för oss andra hur du går tillväga när du knycklar ihop din egen haka!


Läser såklart om transferfönstret! HArry Redknapp verkar ha börjat samla på anfallare, och nu tycks Craig Bellamy bli näste man att fylla offensiven med!

I såfall besitter Redknapp hela 6 anfallare som vill ha speltid i Frazier Campell, Dos santos, Pavlychenko, Bent, Defoe och Bellamy! Min första tanke är vem som är på väg bort från White Hart Lane, och mitt tips går på Dos Santos!


Hull fortsätter att vara aktiva denna månad, och har nu gjort klart med ett lån av Uniteds ungtupp Manucho! Även den nye Ian Harte, Steve Finnan uppges vara intressant för gettho klubben Hull City!


Ett fallande stjärnskott får man väl kalla Celtics forne Liam Miller, som lovordades gott i sin övergång till Man United, för att inte hålla måttet där såväl som i Sunderland! Miller har nu tagit steget till Championship och Queen Park Rangers!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards